هفت ۷

هفت ۷

دنیائی از عجائب هفتگانه ، « علمی و مذهبی »
هفت ۷

هفت ۷

دنیائی از عجائب هفتگانه ، « علمی و مذهبی »

۷ - هفت بیت + کلیک نکنید

سلام این ابیات را به مناسبت گشایش وبلاگ ۷ گفتم 

 

 به هفت آیه آغاز آخرین تنزیل 

 به هفت دور طواف نشان حیِّ جمیل   

 به نقش بی حد هفت آسمان پاک خدا 

 به جبرئیل امین و جناب عزرائیل   

 به هفته ها که پر از جمعه های موعودند 

 به هفت سال که قحطی شد از کرانه نیل 

 

 دو هفته ماه شب چارده که سر بزند ـ 

 ـ به هفت سین سر سفره ،سلسبیل سلیل   

 به هفت پهنه خاک و به هفت اقیانوس 

 زبور و نسخه تورات و مصحف و انجیل   

 به هفت مرحله ،راه پر از حضور و شعور 

 به هفت خوان خرابات تا عروج خلیل   

 هر آنچه هست ز لطف و غنای الله است 

 توان نباشدمان تا کنیم از او تجلیل 

  

 


  لطفا به هیچ وجه بر روی کـــادر زیـــر اصلا کلیک نکنید !!! 

 

  
 
نظرات 8 + ارسال نظر
یه بسیجی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://yebasiji.blogfa.com

سلام اخوی وبلاگ مذهبی من هم در بلاگفا مسدود شد.

یاحق

یه بسیجی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://basejje.blogfa.com

نظرت را به صورت موقت به اینجا ارسال کن

سلام بر شما

امیدوارم همیشه شایسته فیلتر شدن و ترور شدن توسط دشمنان اسلام باشم
خدا نگهدار

میثم پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ

تاسف و تبریک همزمان!
دل چو پرگار به هر سو دورانی می کرد
واندر آن دایره سرگشته ی پا بر جا بود

کماکان عرض ارادت و دوستی ...

و باز هم سلام

از لطفت ممنون آقا میثم
به امید دیدار

مرتضی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://iran21.blogfa.com

درود
در ابتدا باید بگویم که من همون مرتضی ک هستم
یک انتقاد هم از شما اینکه : چند تا وبلاگ داری من مونده بودم تو کدوم دیدگاه خودم رو بنویسم .
----------------------------------------------------------------------
درباره ی اون پیام هایی که من در تارنگارم ( وبلاگ )‌ گذاشته بودم باید بگم که اونا کار من نیست من از یک سایت دیگر آورده ام که اون هم زیر نظر استادان دانشگاه هست .
---------------------------------------------------------------------
در مورد فرهنگ هم باید بگم که الان دیگه فرهنگ به ظاهر اسلامی ما در حال نابود شدن هست (‌ هر چند اگر فرهنگ اسلامی به طور کامل در جامعه باشد بسیار خوب است ) و امروزه غرب زدگی در فرهنگ ما کاملا قابل مشاهده است و مردم دارند تا حدودی فرهنگ گوسفند وار غرب را می پذیرند .
----------------------------------------------------------------------
اما درباره ی اعتبار نامه : همونطور که خودت گفتی بیشتر کشورهای دنیا دست نشانده ی آمریکا است و در این کشورها مطالبی مثل همون مطلب وبلاگ من زیاد شنیده می شود و سانسور خبری آنقدر زیاد هست که الان همه به چشم تروریست به ما نگاه می کنند و به هر حال ما باید بدونیم که کشورهای دیگه در مورد ما چی فکر می کنند . اون خبر هم باید قبول کرد دیگر ایران واقعا از لحاظ بانکداری و ویزا و ... بسیار ضعیف عمل می کند حالا نه به عنوان بدترین کشور بلکه به عنوان مثلا بدترین کشورها در دنیا

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه

سلام بر شما
به امید نابودی هر چه سریعتر آن فرهنگ به ظاهر اسلامی و همه فرهنگ های غیرانسانی غربی و شرقی و به ظاهر ملی دیگر
که بشریت را از بین می برد
وبه امید ظهور اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله

فرزند کویر پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://nasimekavir.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شرمنده و سپاسگزار از محبت و صفای شما که حقیر را مورد لطف و عنایت خود قرار دادید
التماس دعا

اندیشه سبز چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ http://andishesabz.blogfa.com

ای ول بابا خیلی با حالی
ولی خدا وکیلی دیگه کسی رو اینقدر سرکار نذاریا !
آفرین بچه خوب.
سبز بنگری ُ سبز بیاندیشی و سبز بمانی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ

خیلی با حالی.......................................................................................................................................................................................................!

درسا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام میشه کد لطفا کلیک نکید را برام ایمیل کنید

سلام شرمنده الان فرصت ندارم ولی بعدا اگه یادم بود این کارو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد